Vehabizmi dhe Jehudizmi: i përshkruajnë All-llahut xh.sh. Zë
Jehudizmi beson se All-llahu është trup duke e krahasuar atë me krijesat e tij, pretendojnë se janë të udhëzuar ndërsa ata i pasojnë dëshirat dhe kënaqeshit e tyre dhe janë zhytur në verbëri të thellë, zemrat e tyre janë bërë robër të dëshirave të tyre, në këto ide dhe besime e pasojnë jahudizmin pëllëmbë pas pëllëmbë edhe Vehabistët me Shejhun e tyre Ibni Tejmije të cilët i përshkruajnë All-llahut xh.sh. zë mu ashtu si jehudizmi.
Në Tevratin e ndryshuar nga jahudit thuhet: "Nga të gjithë njerëzit që kanë dëgjuar zërin e All-llahut, nëse kthehemi do të dëgjojmë zërin e Zotit, ju ka folur të gjithë juve Zoti nga mesi i zjarrit dhe ju e dëgjonit zërin dhe fjalët, por nuk e shikonit formën e tij por zërin dëgjonit". [40]
"Dëgjojmë zërin e Zotit duke ecur në xhenet", [41] Po ashtu në tevrat thuhet: "Musai flet dhe All-llahu i përgjigjet atij me zë, All-llahu murmuron me zërin e tij të çuditshëm, e ka thirr atë zoti nga kodra. Kur ta dëgjoni zërin tim atëherë mbajeni premtimin që ma keni dhënë, dije se zoti është All-llahu nuk ka tjetër pos atij dhe nga qielli ju bën ta dëgjoni zërin e tij". [42]
Pasi i cekëm një numër të madh të citateve të Tevratit të ndryshuar tani do të cekim citate dhe fjale nga Vehabizmi dhe vehabistët së bashku me "dijetarët" e tyre të cilët në përshtatje të plotë me mësimet e jehudizmit i përshkruajnë All-llahut xh.sh. se ai flet me zë.
Në librin Mexhmua El-Fetawa të idhullit të Vehabive Ibni Tejmije thuhet: "Të gjithë muslimanët thonë se vërtetë Kurani është fjala e All-llahut, dhe ai ka folur atë (Kuranin) me shkronja dhe me zë", [43] ndërsa në lidhje me thirrjen që ia ka bërë All-llahu Musait a.s. duke i thënë që ti zhvesh mbathjet. Dhe tha: "Vërtetë unë dëgjoi zërin tënd dhe të ndjejë ty me ndjenja", [44] Muhamed Halil Harasi thotë në lidhje me kuptimin e pjesës se ajetit 53 të sures Ahzab (nga parapa perdes), dmth nga prapa perdes ka dëgjuar fjalët e tij dhe nuk e ka pa atë në formën e tij, pastaj thotë: "vërtetë fjalët e tij janë me shkronja dhe me zë i dëgjon ato kushdo që dëshiron nga krijesat e tij, e dëgjojnë zërin e tij (All-llahut), por ata nuk e dallojnë atë e kur ta dëgjojnë bërtasin nga madhështia e zërit dhe forca e tij". [45]
Ibni Tejmije thotë: "Kur u kthye Musai a.s. te populli i tij ata i thanë: na e përshkruaj zërin e Zotit tënd, ai tha: a keni dëgjuar zërat si britma të cilat pranohen me dashuri sikur ato është zëri i Zotit". [46]
"Kurani është fjalë e All-llahut me të cilën ka fol me të me shkronja, shprehjet dhe zërin e tij, transmetohet se All-llahu xh.sh. lexon kuranin për banorët e xhenetit me zërin e tij dhe i bën ta dëgjojnë atë të gjithë ata të cilëve u drejtohet". [47]
Muhamed bin Salih El-Uthejmin thotë: "Është vërtetuar për fjalët e All-llahut se ato fjalë janë me shkronja dhe zë, sepse fjalët gjithsesi duhet të jenë me zë, nëse flet gjithsesi duhet të jetë me zë". [48]
Hafidh Hakemi thotë: "All-llahu xh.sh. e vendos kursin (karrigen) e tij aty ku të dëshiron në tokë, pastaj bërtet me zërin e tij", [49] (këtë ia vesh rrejshëm pejgamberit a.s.), pasi i cekëm këto fjalë të cilat janë kufër i pastër nga Jehudizmi dhe Vehabizmi e kuptojmë se Jehudizmi dhe Vehabizmi përshtaten plotësisht njeri me tjetrin dhe se Vehabizmi e ka prejardhjen nga Jehudizmi, atë që Jehudizmi nuk mundi ta bëjë që të shpërndaj kufrin dhe besimin e kufrit në mesin e muslimanve atë arritën ta bëjnë "dijetarët" pasuesit dhe hoxhallarët e Vehabizmit, ta bëjnë në shërbim të Jehudizmit për shkatërrimin e muslimanve dhe islamit, të gjithë këtë vehabistët e bënë në emër të islamit i cili është larg dhe i pastër nga besimi i humbur i Vehabizmit të ngritur nga sionizmi.
Sado që mundohen që ta pastrojnë nga ky kufër idhullin e tyre Ibni Tejmije këto gjëra janë të shkruara në vetë librat e tyre të cilat i kanë shkruar me duart e tyre dhe i kanë botuar dhe shpërndarë me pasurin e tyre të siguruar nga sionizmi në shërbim të Vehabizmit, për largimin e muslimanve nga besimi islam nga feja islame me futjen e tyre në fenë Vehabiste dhe në këtë mënyrë të gjithë do të jen të humbur.
Vërejtje me rëndësi të cilën duhet ta dijë çdo musliman në lidhje me këtë është se El-Hafidh El-Bejhekij ka thënë: "Asnjë nga hadithet që kanë të bëjnë me zërin e All-llahut xh.sh. nuk janë të vërteta dhe janë të shpikura, po ashtu edhe El-Hafidh El-Makdesij ka shkruar një libër në të cilin ka treguar për të gjitha hadithet që flasin për zërin e All-llahut se të gjitha janë të pa vërteta dhe të shpikura".
Përgatiti: Halef bin Selef
_________________________
Shkëputur nga Artikulli: "Akideja Vehabite dhe Jehude janë një".
[40] - Tevrat Sefer Et-Tethnijetu Is-hah 4 dhe 5 nr.26 , 24, 12.
[41] - Tevrat Sefer Et-Tekvin El-Is-hah 3 nr.8-10.
[42] - Tevrat Sefer Huruxh, Sefer Ejub, Et-Tethnijetu Is-hah 19,37,19,4 , nr.19, 2-6, 3-6, 35-36.
[43] - Mexhmua El-Fetawa Ibni Tejmije vell.5 fq.556.
[44] - Sherh Hadith En-Nuzul fq.220 bot. Dar El-Asimetu Riad me koment të Muhamed El-Hamis.
[45] - Kitab Et-Tewhid Li Ibni Huzejmetu fq.137, 138, 146 bot. Dar Ed-Davetu Es-Selefijetu.
[46] - El-Esmau ve Es-Sifat Li Ibni Tejmije vell.1 fq.73 bot. Dar El-Kutub El-Ilmijetu Bejrut vit. Bot. 1988.
[47] - Sherh Nunijetu Ibni El-Kajim fq.545, 778.
[48] - Fetawa El-Akidetu Li Muhamed bin Salih El-Uthejmin fq.72 bot. Mektebetu Es-Suneti bot. i pare 1992.
[49] - Mearixh El-Kabul Hafidh Hakemij vell.2 fq.191 bot. Dar El-Kutub El-Ilmijetu Bejrut.